Tuesday, August 12, 2014

Harddisk Kesayangan Rosak



Assalamualaikum..


Hai semua..apa khabar?? Ct sudah lama tidak berceloteh dekat sini kan..untuk entry tahun 2014 pun banyak yang tidak update..maaf sebab ct jarang buka blog..ct lebih banyak berceloteh dekat buku..
Tuk entry kali ni tentang External Harddisk kesayangan ct yang telah rosak..ct terasa sedih sangat sebab harddisk tu la yang menjadi teman dikala sunyi..mana tidaknya, banyak cerita yang ct minati disimpan dalam tuh..harddisk ni dh berusia 4 tahun kot..banyak benda yang ct simpan dalam tuh..dari zaman ct belajar diploma lagi pada tahun 2010..


Dalam harddisk tuh tersimpan segala memori suka duka ct..kenangan yang tidak dapat diperolehi lagi..kenangan bersama keluarga, kawan-kawan sekolah, kawan-kawan universiti dari zaman diploma sampai ijazah, kawan-kawan sukan dan bermacam2 gambar yang ader dalam tuh..sememangnya pelbagai jenis gambar ader terletak didalam memori ingatan tapi lau dalam ingatan tidak boleh dikeluarkan sebagai bahan rujukan kenangan..nak print letak dalam frame pun tidak boleh..sedih sangat2.. (+__+)..
sekarang dah tinggal kenangan je la sebab dah rosak..memang dah tidak boleh dibaiki..
Jadi sekarang ct hanya mampu redha je la..benda dah jadi..bukan kita yang minta..pape pun ct terima dengan hati yang ikhlas..mungkin ini hikmahnye untuk ct tidak menjengah ke kenangan masa lalu kot..hihihihi :-D


p/s: lain kali jangan buat satu backup je..buat banyak2 untuk simpanan ye.. (^__^)



Wanna Cit Cat Write Cini

No comments: