Wednesday, February 27, 2013

PERGINYA SEORANG SAHABAT


Assalamualaikum..

Hye sume ape kabar?? Lame tidak bersua..semoga baik2 saja yer..berbalik pada tajuk kali niyh mengenai perginya seorang sahabat yang telah dipanggil mengadap Illahi pada 25 Feb 2013 ketika berumur 22 tahun akibat kemalangan kereta motor di Kuala Kangsar, Perak. Dalam usia yang muda dan sememangnya mati itu tidak mengenal usia, mahupun yang tua atau muda. 
Masih terngiang saat bergurau senda dengan sahabat arwah Muiz ketika menjalani latihan persiapan akhir ke AUG LAOS 2012..toke teka teki gamaknye, disebabkan arwah seorang yang menjadi penyeri kepada team, ketua sorak..namun, semua itu hanya tinggal kenangan.. Kenalnya sudah lame tapi rapatnya baru sebentar..
Arwah lah yang pemberi semangat, keyakinan dan dorongan.. Ct pernah kecewa dengan skill ct yang hilang akibat kecederaan ketika kejohanan sukipt..namun, arwah tampil beri semangat, tunjuk ajar walaupun hanya kata2 biasa dengan berbekalkan teknik asas..
Sahabat, dikau telah dipanggil dahulu mengadap-Nya. Berbahagialah sahabat di alam sana. Semoga sahabat ditempatkan dikalangan orang yang beriman. Hanya doa yang mampu ku berikan buatmu sahabat. Al-Fatihah ..


  






Sahabat Arwah Abdul Muiz Abdul Razab
(1991-2013)




p/s : Perginya meninggalkan seribu kenangan..Terima kasih sahabat.. (^__^)



Wanna Cit Cat Write Cini

No comments: